.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضوکمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
امروزه کشاورزی محور توسعه و استقلال کشور است

شمال نیوز: عضوکمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت، تحریم به بخش کشاورزی آسیبی نرسانده و برای خودکفائی در تولید برنج، گندم و ذرت تحریم تاثیری ندارد، بلکه مدیریت درست در این زمینه مورد توجه است.

به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل : حسین نیازآذری در هفدهمین کارگروه ستاد توسعه بخش کشاورزی استان مازندران درفرمانداری بابل بیان داشت: باید به صنایع تبدیلی و تولیدات کشاورزی توجه بیشتری شود، زیرا برای رسیدن به تولید نیاز به ابزار تولید داریم که مهم‌ترین آن تامین آب مورد نیاز است، باید با مهار آب‌های سطحی مشکل آب کشاورزان را حل کنیم.

وی افزود: برای تامین نهادهای بخش کشاورزی نیاز به ماشین‌آلات کشاورزی است، برای رسیدن به این اهداف استفاده از تکنولوژی برای کاهش هزینه تولید، استقرار پایانه بازار و تنظیم بازار، توجه به آموزش و ترویج برای بهره‌وری بخش کشاورزی وتوجه به الگوی کشت در بخش‌های مختلف تولید است.

نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی همچنین درادامه درخصوص سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به استان مازندران گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی این سفر می‌تواند دستاورد مهمی برای مازندران که به عنوان منطقه کشاورزی و سرآمد تولید کشور است داشته باشد.

نیازآذری خاطرنشان کرد: سفر اعضای کمیسیون مجلس به مازندران در راستای حمایت از تولید ملی بوده، زیرا امروزه کشاورزی به عنوان محور توسعه واستقلال کشور بسیار با اهمیت است.

عضوکمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ، مجتمع مرغ لاین مازندران که 90 درصد نیاز جوجه یک روزه کشور را تامین می‌کند، خاطرنشان کرد: ایران جز هشت کشور دارنده این تکنولوژی در جهان است باید به آن توجه شود تا در این زمینه به خودکفایی لازم دست یابیم و از ظرفیت‌ها و فرصت‌های مازندران برای ملت و دولت در جهت تقویت بخش کشاورزی استفاده شود.

وی درپایان بیان داشت : امروز اعضای شورای کشاورزی و ستاد توسعه بخش کشاورزی و کشاورزان در خط مقدم عرصه اقتصاد هستند درحالی که دشمن کمر همت بسته تا نظام را از مسیر انقلاب منحرف کند اما با رهنمودهای مقام رهبری و همه دست اندرکاران نظام این بارهم ملت ایران پیروز میدان خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.287 seconds.